دل نوشته او............

 

بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
.

.

.


به کمک اوست ذهنی می گوید

دستی می رقصد قلمی روان می شود و صفحه سپیدی سیاه نگاشته می شود.

این هم بگویم هر سیاهی بد نیست باور نمی کنید ؟

 از قلم بی جوهر سوال کنید چه می کشد؟!

.

.

.

 

نوشته های اینجا کپی نیست.

.تاثیر نگیر از هر نوشته ای ولی تاثیر بذار.

من نیز کامل نیستم اما خوشحال می شوم مکمل ناقصی من باشید در هر نوشته ای.

.

.

.

زیبا نوشتن هنر نیست عمل به نوشته های زیبا هنر است.

من می نویسم که شایدلحظه ای
توانسته باشی خودت را خوانده باشی

نوشته های من حرف ندارند.

بیشتر ازعشق ،از پول،از ایمان ،از شهرت ،از انصاف
"به من حقیقت بده"

.

.

.

............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط leily

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1